Exet...

Heej! :)
Igår på bussen.. så såg jag min ex kille ''/. Jag trodde verkligen att jag hade kommit över honom
men det har jag inte, tyvärr. Insåg det när jag såg honom. Vi var värsta tajta när vi gick på samma skola..
var med varandra varje dag hela eftermiddagarna :P men sen så skulle vi gå på olika skolor och
vi kan ju inte va ihop då..jag skulle inte klara det inte han heller... men jag kommer faktiskt gilla honom för alltid
både om jag hatar honom x'P jag förstår inte själv haha....

ok måste dra nu puss!!


Kommentarer
Postat av: chiaki

Jag fattar, tror jag. En kille jag var kär i i somras har jag inte sett sen i juli. Jag var så himla kär, men nu är jag helt över honom. Tror jag. För jag är så rädd att jag ska stöta ihop med honom och alla känslor (och i och med det också besvikelser och obesvarad kärlek) ska komma tillbaka.

2009-01-31 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0