skön dag :D

Hej :)
Längesen som var vanligt..jävla sopa jag är x'D orkar ju inte skriva..
jaja, det är varmt idag typ 24 grader :) så har vart ute och läst på studsmattan sen så har jag vart i stugan
Hjälpte mam& pap att göra det liite snyggt där inne..var inte så längesen vi köpte den.
Åhh..ni ska ba veta, när jag gick in i gäststugan så började jag nysa på en gång! :O
Blev värsta "förkyld" och nös  skitmånga gånger :'( Thats not hapiness..
Så nu är jag typ förkyld :(
Aja like what liksom..-.- håller på och gör tester på www.facebook.se  :) skitkul :D
Sen så ska vi grilla ! skita gott aja ska göra ett IQ test på facebook Wish me luck! :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Grilla e så sjukt gott ! :D

läs gärna min blogg

2009-05-04 @ 17:46:55
URL: http://onefortheradio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0